Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir - Selda Ene - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 01-16-2011 (10:22)   Son Mesaj: 01-16-2011 (10:22)    Cevap: 0    Gösterim: 877  

    01-16-2011

    Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir - Selda Ene - Ana Fikri

    Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir - Selda Ene - Özeti, Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir

    Yayınevi: Pusula Yayıncılık
    Basım Tarihi: Ocak 1970
    Kitap Türü:

    Bilişim sektöründeki gelişmeler sonucunda internetin tüm dünyada yaygınlaşmasıyla şirketler web sayfalarını satış noktaları gibi kullanmaya başladılar. Bunun sonucunda satıcı-tüketici ilişkisi farklı bir boyut kazandı. Sanal mağazalar yedi gün yirmi dört saat hizmet veriyor. Bu yeni satıcı-tüketici ilişkisi tüketici haklarının yeniden tanımlanıp genişletilmesine neden oldu.Kitap, bu konuları ele alan bir çalışma. Yazar, tüketici haklarının yanı sıra elektronik ticaretin tanımlanmas, uygulama şekilleri, gelişimi, KOBİ ler, yönetim mantığı, reklamcılık ve pazarlama, güvenilirlik gibi konuları ele alarak avantajları ve dezavantaşjlarını da ortaya koyuyor. Sipariş, teslimat, ödeme gibi aşamalarda tüketicinin karşılaşabileceği sorunlarve tüketici için önem taşıyan konular üzerinden haklar tanımlıyor.







    Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir - Selda Ene - Ana Fikri Yorumları