![]() |
Ağızdan Ağıza Pazarlama - George Silverman - Ana Fikri Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Mayıs 2007 Kitap Türü: Fortune 500 listesindeki şirketlerin de aralarında bulunduğu bir çok şirket için ağızdan ağza pazarlama kampanyaları hazırlayan George Silverman, ağızdan ağıza yayılmayı pazarlamanın en güçlü silahı haline getirmenin sırlarını anlatıyor. Bu kitapta okuyacağınız başarılı bir ağızdan ağıza pazarlama kampanyası hazırlamanın aşamalarını, ağızdan ağıza yayılmadan en etkili şekilde yararlanmanın yollarını , Harley Davidson, Apple gibi mağazaların markaların ağızdan ağıza yayılma hikayelerini, müşterilerin ürünle ilgili karar verme sürecini hızlandırmanın yöntemlerini çevrenizdekilerle paylaşın ve ağızdan ağıza dolaşım sisteminin parçalarından biri de siz olun! |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:17 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük