![]() |
Ağırlama Hizmetlerinde Kalite Sistemleri - Özkan Tütüncü - Ana Fikri Yayınevi: Detay Yayınları Basım Tarihi: Temmuz 2009 Kitap Türü: Kitabın bir ve ikinci bölümlerinde, ağırlama ve yiyecek işletmelerinin tanım, ve özellikleri ile örgütsel yapılarına yer verilmiştir.Üçüncü bölümde ise, hizmet sektörünü diğer sektörlerden ayıran temel özellikler açıklanmıştır. Kurum kültürünün kalite kültürüne dönüştürülme stratejilerine yönelik yaklaşımlar dört ve beşinci bölümde detaylı olarak incelenmiştir. Yazar ayrıca kitabının son beş bölümünde ağırlama işletmeleri için oldukça önem taşıyan uluslar arası kalite sistem standartlarını (TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetimi Sistemi, TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi) açıklayarak, bu standartların oluşturulması, dokümantasyonunu aktaran kılavuz niteliğinde örnek bir entegre standarda da kitabında yer vermiştir. |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 19:39 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük