Güçlü Markalar Yaratabilmek İçin Duyguları Ateşlemenin Yolları
Sponsorluk rüştünü ispatladı.Dünyada sponsorluk çalışmalarına heryıl 25 milyar dolar harcanıyor.Bu kadar büyük bir paranın harcanmasının sebebi, doğru kullanıldığında ve yönetildiğinde sponsorluğun şirketlere, diğer pazarlama iletişimi çalışmalarının hiç birinin sunamayacağı kadar etkili sonuçlar sağlanması…
Bu kitabı okuduktan sonra marka yaratma ve güçlendirme konusunda sponsorluğa, sosyal sorumluluk çalışmalarına ve duyguları harekete geçiren diğer pazarlama iletişimi faaliyetlerine güvenmek için elinizde sayısız neden olacak.
Kitabın içinden
Tutkuyu markalaştırma, gerçekten bütünleşik bir iletişim kampanyasına başka pek çok paha biçilemez fırsatlar sağlar. Geleneksel medyanın, tek bir seferde bir alandan daha çok alanda etkili olma yeteneği genellikle kısıtlıdır ve sıklıkla diğerini harcamak pahasına öbüründe etkili olur. Örneğin bir satış etkinliği, kısa bir süre kazançta zirve sağlayabilir ama bu, genelde marka değerini harcama pahasınadır. Tutkuyu markalaştırma, hem zamanla artan gelirle beraber güçlü markalar oluşturma konusunda hem de başka pek çok amaca ulaşma konusunda eşsiz bir yeteneğe sahiptir. (Sayfa 81)
Sponsorluk rüştünü ispatladı.Dünyada sponsorluk çalışmalarına heryıl 25 milyar dolar harcanıyor.Bu kadar büyük bir paranın harcanmasının sebebi, doğru kullanıldığında ve yönetildiğinde sponsorluğun şirketlere, diğer pazarlama iletişimi çalışmalarının hiç birinin sunamayacağı kadar etkili sonuçlar sağlanması…
Bu kitabı okuduktan sonra marka yaratma ve güçlendirme konusunda sponsorluğa, sosyal sorumluluk çalışmalarına ve duyguları harekete geçiren diğer pazarlama iletişimi faaliyetlerine güvenmek için elinizde sayısız neden olacak.
Kitabın içinden
Tutkuyu markalaştırma, gerçekten bütünleşik bir iletişim kampanyasına başka pek çok paha biçilemez fırsatlar sağlar. Geleneksel medyanın, tek bir seferde bir alandan daha çok alanda etkili olma yeteneği genellikle kısıtlıdır ve sıklıkla diğerini harcamak pahasına öbüründe etkili olur. Örneğin bir satış etkinliği, kısa bir süre kazançta zirve sağlayabilir ama bu, genelde marka değerini harcama pahasınadır. Tutkuyu markalaştırma, hem zamanla artan gelirle beraber güçlü markalar oluşturma konusunda hem de başka pek çok amaca ulaşma konusunda eşsiz bir yeteneğe sahiptir. (Sayfa 81)