Çiçeksepeti.com'un 14 Åžubat fiyaskosu   Konuyu açan: Günceleditör   Ä°lk Mesaj: 02-25-2013 (11:11)   Son Mesaj: 02-25-2013 (11:11)    Cevap: 0    Gösterim: 359  

    02-25-2013

    Çiçeksepeti.com'un 14 Şubat fiyaskosu

    Çiçeksepeti.com'un 14 Şubat fiyaskosu
    Çiçeksepeti.com'un 14 Şubat fiyaskosu

    İnternetten satış yapan çiçekspeti.com sitesi üzerinden 14 Şubat Sevgililer Günü'nde sevdiklerine çiçek ve hediye göndermek isteyen vatandaşlar büyük hayal kırıklığına uğradı.

    İnternetten satış yapan çiçekspeti.com sitesi üzerinden 14 Şubat Sevgililer Günü'nde sevdiklerine çiçek ve hediye göndermek isteyen vatandaşlar büyük hayal kırıklığına uğradı. HABER 7

    İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde yaşanan sıkıntılara her gün yenisi eklenirken 14 Şubat Sevgililer Günü'nde sevgilisine çiçek göndermek isteyenler bu mağduriyetin son halkası oldu.

    İnternet üzerinden satış yapan ve piyasada çok sayıda reklam yaparak itibar oluşturan ciceksepeti.com adlı e-ticaret sitesine girerek beğendikleri hediye ve çiçekleri paralarını ödedikten sonra belirttikleri adreslere gönderilmesini bekleyen kullanıcılar, şok oldu..

    Belirtilen tarihte karşı tarafa sipariÅŸleri ulaÅŸmayan müşteriler, durumdan dolayı maÄŸduriyet yaÅŸarken, diÄŸer yandan çiçeksepeti.com'un yeni markası diye tanıttığı mizu.com sitesinin de orijinal fiyataÂ* sahte ürünler yolladığı tespit edildi.

    Müşteriler, ücretini ödedikleri hediyeyi iptal ettirmek için de bin bir türlü zorlukla karşılaşıyor. Ayrıca siparişlerinin üzerinden 10 gün gibi uzun bir süre geçmesine rağmen de sipariş kodundan siparişinin durumunu sorgulayan müşteriler, ürünün henüz kargoya bile teslim edilmediğini görünce müşteri hizmetlerine durumu ilettiler.
    Â*
    Kısacası dolandırılan müşteriler, durumlarını şikayetvar.com sitesi üzerinden ilgililere duyurmaya çalışıyor..

    İşte şikayetvar.com'a çiçekspeti ile ilgili gönderilen yorumlar:

    Ciceksepeti.com'un Sözü de Özü de Fiyasko..!

    İnternet yerine kendim veya telefonda sesini duyarak sipariş verilmesini savunan bir insan olmama rağmen geçtiğimiz hafta 'Çiçeksepeti.com'a güvenmeyi tercih ettim.13 Şubat günü saat 11:30'da siparişi verdikten hemen sonra 'Siparişiniz 24 saat içerisinde ulaşacaktır' diye bilgi maili gönderdiler.Siparişten 27 saat sonra 'Çiçeksepeti.com'u arayarak sipariş ulaşmamış dediğimde, 'Beyefendi merak etmeyin saat daha 3 kesinlikle ulaşacaktır denildi.

    Ciceksepeti.com 14 Åžubat SipariÅŸim Teslim Edilmedi!
    Ali Aydın K. | 21 Şubat 2013 09:19
    14 şubat tarihinde teslim edilmek üzere vermiş olduğum sipariş teslim edilmemiştir. Çiçeksepeti.com'dan sipariş takip bölümünden sipariş detaylarını kontrol ettiğimde ise siparişiniz teslim edilmiştir yazıyor. Fakat herhangi bir teslimat yapılmamıştır. Çiçek sepetinden bir daha asla sipariş vermeyeceğim gibi bütün çevreme bu hususu anlatacağım.

    kayetçi ProfiliTüm Şikayetler
    Mizu Armani Code Parfüm Orijinal Değil!
    Mehmet K. | 19 Åžubat 2013 09:21
    Sitenizden almış olduğum Giorgio Armani Code Pour Homme EDT Erkek Parfüm neredeyse şişeyi üstüme boşaltsam kokusu çıkmayacak. Nasıl orijinal ürün satıyorsunuz anlamadım. Kısacası sattığınız ürün orijinal değil. Parfümü kaç defa sıkmama rağmen hiç bir şekilde koku yok. İçine kolonya koysaydınız bundan daha çok kokusu çıkardı.

    Ücretimin iadesini istiyorum. Sözde çiçeksepetinin bir markası. Nasıl böylesine bir satış yaparsınız. anlam vermiyorum. Mümkün olan her yere sizi şikayet edeceğim. Bunlar misliyle sizden çıkacaktır. Adınızı bu şekilde böyle bir olaya karıştırdığınız geri dönüşü çiçek sepeti olarak çok kötü alacaksınızdır.

    Â*%90Åžikayetçi ProfiliTüm Åžikayetler
    Ciceksepeti.com Paramın Karşılığını Alamadım!
    Haydar K. | 18 Åžubat 2013 15:49
    11'inde sipariş verdiğim çiçeği 14'ünde Ankara'nın göbeğindeki bir adrese teslim edemediler! 18'inde telafi edeceklerini ve siparişimle beraber özür çiçeklerini de adrese göndereceklerini söylediler, işleri daha da berbat etiler. 18'inde çiçek adrese ulaştı, çiçekle beraber sipariş verdiğim ayıcık ve özür çiçeğiniz ortalıkta yok!

    Ayrıca çiçek değil, sanki ciceksepetinin reklam promosyonu. Özellikle farklı bir karta notumun yazılmasını istedim, bunun için para da ödedim, buna rağmen üzerinde çiçeksepeti. com yazılı kartla çiçeğimi gönderdiler! Son kuruşuna kadar ödediğim paramı geri istiyorum. Sizin yüzünüzden kız arkadaşımla aram açıldı. Psikolojim çok bozuk! Manevi olarak zararınız büyük.

    Ciceksepeti.com Sevgililer Günümü Zehir Ettiniz!
    Anıl A. | 18 Şubat 2013 09:48 14
    Şubat'ta erkek arkadaşım tarafından adıma gönderilen çiçek gün boyu ulaşmadığı gibi çiçeksepeti. com'daki müşteriye hizmet verdiğini iddia eden akıl dışı canlılar hem günümü zehir ettiler, hem de erkek arkadaşımla kavga etmeme sebep oldular. Tek amacının emek harcamadan para kazanmak olan bu firmayı Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet ettim bile.

    Talebin çok olduğu o özel günde bu işi layığı ile yapamadıkları ortaya çıktı. Sıradan olan diğer günlerde çiçek dağıtmak işten bile sayılmaz zaten. İşin erbabı yoğunlukta da işini ihmal etmeyendir. Siparişi iptal ettik. Umarım paramızı geri verirler. Bir daha çiçeksepeti. com mu. . . Allah korusun.





    Çiçeksepeti.com'un 14 Şubat fiyaskosu Yorumları