Unilever Foodsolutions Türkiye, Orta Asya, Kafkasya ve İran Genel Müdürü Önder Arsan, Türkiye olarak Unilever dünyası içinde 2010 yılında 'Büyüme şampiyonu' olduklarını bildirdi.
Antalya Fuarcılık AŞ tarafından düzenlenen 22. Uluslararası Konaklama, Ağırlama, İkram Sektörü Ekipmanları ve Dekorasyon İhtisas Fuarı'na katılan Unilever Food Solutions Genel Müdürü Arsan düzenlediği basın toplantısında, Unilever'in logosunu değiştireceklerini söyledi.
Bu değişimin basit bir değişiklik olmadığını belirten Arsan, sektörde servis kalitesini en üst düzeye çıkarmayı istediklerini bildirdi.
Unilever tarafından Türkiye'nin çok önemli olduğuna dikkati çeken Arsan, 2010 yılında Türkiye Unilever olarak yüzde 25'ten fazla büyüme gösterdiklerini belirtti. Arsan, 2010 yılında, 100 milyon avro ciro gerçekleştirdiklerini ve elde edilen payı hizmet yatırımlarına aktardıklarını kaydetti.
Arsan şöyle devam etti:
''74 ülkede faaliyette bulunan Unilever Dünyasında Türkiye olarak büyüme şampiyonu olduk. Knorr, Calve, Lipton, Becel, Carte d'Or, Sana ve Rama gibi markaları bünyesinde bulunduran gıda devi Unilever Foodsolutions, 2010 yılında Türkiye'de yüzde 25 büyüme yakaladı.
Ev dışı gıda sektörünün referans merkezi olma hedefine kararlı adımlarla ilerliyoruz. Unilever Foodsolutions Türkiye olarak, 2010 yılında tonaj ve ciroda yüzde 25'in üzerinde büyüme sağladık.
Unilever Foodsolutions dünyası içinde 'Dünya Büyüme Şampiyonu' olduk. Bu veri, Türkiye'de ne kadar doğru yolda olduğumuzu gösteriyor ve gelecekte imza atacağımız daha nice başarı için de bizi motive ediyor.''