Mediacat dergisi 2010'da en çok reklam alan yazılı medya ve verenler listesini Ocak saysında aboneleriyle paylaştı..
Reklam demek ilerlemek demek. Ne kadar çok reklamın var o kadar çok istihdamın, teknolojin, ufkun, yeniliğin ve cesaretin var demek.
Bakın 2010'un medya sektöründeki ilk beşi nasıl:
2010'da en çok reklam alan gazeteler:
1. Hürriyet
2. Sabah
3.Posta
4.Yeni Asır
5. Milliyet
2010'da gazete mecrasını en çok kullanan markalar:
1. Vatan Bilgisayar.
2. Bimhaber7
3. Turkcell
4. ETS Turizm
5. Akbank
Bu kategori bakın çok önemli çünkü dergilerin sürekli kapandığı bir ülkede yaşıyoruz.
2010'da en çok reklam alan dergiler :
1. Alem
2. Hello
3. Şamdan Plus,
4. Marie Claire
5. InStyle
2010'da dergi mecrasını en çok kullanan markalar:
1. Yapı Kredi Bankası.
2. Turkcell
3. Garanti Bankası
4. İşbir
5. Bosch
En çok konuşulan gazeteler:
1. Hürriyet
2 . Milliyet
3. Cumhuriyet
4. Sabah
5. Taraf
Gördüğünüz gib reklam alan ve konuşulanlar arasında epey fark var. Posta reklam'da üçüncü sıradayken mesela en çok konuşulanlar sırasında 16.sırada.haber7
En çok konuşulan aylık dergiler
1. Capital
2. Vogue Türkiye
3. National Geographic Türkiye
4. Elle
5. Tempo
National Geographic çok konuşuluyor ama ilk 50'de en çok reklam alanlar arasında değil. Bu acaba herkesin sadece belgesel seyrederim demesi gibi bir şey mi?
En çok konuşulan haftalık dergiler
1. Ekonomist
2. Aydınlık
3. Penguen
4. Nokta
5. Leman
Mediacat Ocak sayısı