Pepsi bir süre önce "******* Everthing!" (Her Şeyi Yenile) sloganıyla yenilediği logosunu 2011 yılında Türkiye’de kullanmaya başlayacağını duyurdu.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, Pepsi"nin yeni yılın ilk günleriyle birlikte ürünlerindeki logolarını yenilemeye başladığı hatırlatılarak, logo yenileme çalışmalarının Nisan ayına kadar tamamlamayı planladığı belirtildi. Pepsi bu değişiklikle 111 yıllık tarihinde 10"ncu kez logo değişimini gerçekleştirecek.
Konu hakkında bilgi veren PepsiCo İçecek Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem şunları söyledi:
"Pepsi marka olarak hep "dinamizmi" ve tüketicisine değer katmayı tercih etti. Logo tasarımlarında ve sloganlarında sürekli olarak bir yenilik peşinde gitmesinin nedeni de buydu. Son olarak 2009 yılında başlayan 'Pepsi Yaşatır Seni!' kampanyasıyla Pepsi kendisini bir kez daha yenilemeye başladı. İlk olarak Amerika"da uygulanmaya başlayan yeni logomuz 2011 yılıyla birlikte Türkiye"de kullanılmaya başlıyor. 2011 yılı Pepsi"nin yeni gülümseyen logosuyla Türkiye ile buluştuğu yıl olacak