Türk Telekom, Ipsos KMG tarafından yapılan ''Digital Lovemark'10'' araştırmasında ''telekomünikasyon sektörünün en sevilen markası'' seçildi.
Türk Telekom'un yazılı açıklamasına göre, araştırmaya katılan tüketicilerden aldığı yüzde 30 oranındaki oyla, en sevilen markalar arasında ilk sırayı alan Türk Telekom, geçen yıl da aynı unvanı yüzde 29 oyla almıştı.
Ipsos KMG tarafından MediaCat Dergisi için 2010 Ağustos-Eylül ayları süresince gerçekleştirilen araştırmada, 12 ilde 1445 kişiyle görüşüldü.
Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan, araştırma sonucuna ilişkin olarak, şu değerlendirmeyi yaptı:
''Telekomünikasyon sektöründe üstlendiğimiz öncü rolümüzle tüketicilere her zaman yenilikçi, iletişim ihtiyaçlarına en doğru, etkili yanıtı veren ürün ve hizmetler sunuyoruz. Hayata değer katan ürünlerimizin ve yüksek kalite anlayışımızın geçen yıl olduğu gibi 2010'da da en beğenilen dijital marka olarak seçilmemizde önemli rol oynadığına inanıyorum.
Ipsos KMG tarafından gerçekleştirilen Digital Love Mark'10 araştırması, doğrudan tüketici görüşlerini yansıtması açısından bizim için çok değerli ve anlamlı. Türk Telekom'un, Türkiye'nin en değerli markası olmasının yani sıra telekom sektörünün en sevilen dijital markası olması, ürün ve hizmet sunduğumuz milyonlarca müşterimizle aramızda güçlü bir bağ kurmayı başardığımızı gösteriyor.''