Jaguar C-X75, elektrikli olmasına rağmen muazzam beygir gücüne sahip motoru ve teknolojik oyuncakları ile, hem sektörün hem de asfaltın altını üstüne getirecek.
Birkaç ay önceye dek Ford bünyesinde bulunan, şimdiyse Hindistan asıllı otomobil devi (en azından maddi açıdan) Tata'ya satılan, lüks İngiliz markası Jaguar, el değiştirmesine rağmen, hamlelerine durmaksızın devam ediyor. Yırtıcı dev kedinin son projesi ise, tam 782 beygirlik elektrikli motor ile donanmış C-X75.
GALERİYE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Tesla Roadster'den beri böyle güçlü bir elektrikli araç görülmemişti. C-X75, 100 kilometre/saat hıza yalnızca 3.3 saniyede tırmanıyor. Teknoloji sitesi ShiftDelete.Net'in haberine göre, araç, 350 kilometre/son sürate ulaşabiliyor.
Ortalama kullanımlarında, otomobilin menzili 120 kilometre seviyesinde. Son sürat kullanımlarda ise, bataryaların ne kadar dayanacağı açıklanmadı. Yüksek çözünürlüklü LCD Ekran, alüminyum gövde, 8 havayastığı, ABS Plus, ESP, elektrikli-ısıtmalı deri koltuklar ve dört bölgeli otomatik klima da olmazsa olmaz donanımlar arasında. Prototip aşamasında olan ve gelecek sene satışa sunulacak aracın, fiyatı belli değil. Belli olsa da, çoğu faninin ulaşamayacağı kesin.
:: Jaguar'ın son kara roketi hakkında ne düşünüyorsunuz?
SDN - http://shiftdelete.net
Birkaç ay önceye dek Ford bünyesinde bulunan, şimdiyse Hindistan asıllı otomobil devi (en azından maddi açıdan) Tata'ya satılan, lüks İngiliz markası Jaguar, el değiştirmesine rağmen, hamlelerine durmaksızın devam ediyor. Yırtıcı dev kedinin son projesi ise, tam 782 beygirlik elektrikli motor ile donanmış C-X75.
GALERİYE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Tesla Roadster'den beri böyle güçlü bir elektrikli araç görülmemişti. C-X75, 100 kilometre/saat hıza yalnızca 3.3 saniyede tırmanıyor. Teknoloji sitesi ShiftDelete.Net'in haberine göre, araç, 350 kilometre/son sürate ulaşabiliyor.
Ortalama kullanımlarında, otomobilin menzili 120 kilometre seviyesinde. Son sürat kullanımlarda ise, bataryaların ne kadar dayanacağı açıklanmadı. Yüksek çözünürlüklü LCD Ekran, alüminyum gövde, 8 havayastığı, ABS Plus, ESP, elektrikli-ısıtmalı deri koltuklar ve dört bölgeli otomatik klima da olmazsa olmaz donanımlar arasında. Prototip aşamasında olan ve gelecek sene satışa sunulacak aracın, fiyatı belli değil. Belli olsa da, çoğu faninin ulaşamayacağı kesin.
:: Jaguar'ın son kara roketi hakkında ne düşünüyorsunuz?
SDN - http://shiftdelete.net